Sometimes its better when things aren't perfect. At least that way, you know its for real

Tjenixo:) Jag hann först på datorn! Fast sofie tänkte ge mig den frivilligt ändå, men. Det kändes bra ;)
Och grillat var gott som vanligt!
När jag kom hem möttes jag av 2 st färdigladdade filmer, good! Och ni vet vilka vi det här laget!;) och pretty little liars.. Oj oj, aldrig blir man besviken :)


Har precis duschat av mig dagens äckliga kvava väder och ska slänga mig i sängen och slå på film nr 1 alldeles strax, och vi får se hur många psykbryt jag kommer få. Jag antar att datorn kommer stänga av sig minst 5-6ggr, den gillar att göra det när man ser på film..  Och kan ni fatta att JAG lägger mig innan klockan 12?! Sjuuuuuuukt. Brukar tycka det är ett mirakel om jag lägger mig innan halv 3 och ännu större mirakel om jag somnar innan 4.. :)

Fast nu sover jag ju inte än heller men ;) Ni ser iallafall framsteget!!
Men trött är jag iallafall. Något som kan stärka den saken är att jag sitter och dögarvar åt den här bilden:

Hahaha
Åh! ;) Jag kanske inte borde slå på någon film trots allt...?

Och till dig som undrade "vem tusan det är jag skriver om på mina rubriker hela tiden" ;) - Svar!: Ingen speciell, jag tycker bara meningarna jag skriver är fina :)

Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0