Let's get lost

Tjeeena!!!

Just nu bryr jag mig inte ett skit om att det regnar ute eller att jag är arbetslös osv osv osv, för idag klarade jag mitt teoriprov. LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup:
Beviset sitter på kylskåpet och ska göra det minst en veckan framöver, tar mamma bort det blir det liv i huset vill jag lova ; )

Jag har setat var eviga dag som ni märkt denna vecka på körskolan och hemma med boken, igår satt jag ifrån 16-3.00 och idag visade det resultat!! :D
Däremot är jag sjuukt sjuukt sjuuuuuukt trött nu, jag gick ju upp 6.30 imorse men jag somnade inte förens kanske 4.30 inatt så det har varit en jobbig morgon med trötthet och nervositeten.. Pjouh att jag klarade det! Känner mig världsbäst :)

uppkörning står på tur...... iihhh

Efter provet firade jag med frukost hos sara!


Ikväll blir det grillning och mysigheter med ett helt gäng med vänner till vår familj. Fuck the rain!
pusss på er :)

Kommentarer
Postat av: Emmsan

Grattis!!

2011-07-15 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0