I don't know how to be someone that you would miss

Yo!

Igår sa dom på nyheterna att det skulle regna hela dagen idag. Och idag var jag världens bästa syster. Jag gick upp klockan 7 och körde sofie till jobbet, för att hon skulle slippa cykla i regn. och + att det inte ens regnade när vi åkte! Snäll or what? :) 

Men det tog på en, för jag är så tröööhöhöhöttt. Usch, sovit 3 timmar. Men jag glädjer mig iallafall åt att jag snart får äta tårta och bullar, sofie fyller 21 imorgon så det är kalas idag!! Gott gott gott

Var dessutom döduktig och städade på kontoret imorse, är så skönt att ha det gjort när klockan bara är halv 2 :)
men nu är det sovatime 4 me!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0