Isn't it ironic? We ignore the ones who adore us, adore the ones who ignore us, love the ones who hurt us and hurt the ones that love us

Ja min kväll blev allt annat än lugn igår! Fick köra runt folk tills jag höll på att spy på det, men cha-chiing i plånboken! Haha. Men dom pengarna kommer dock gå till mors bensin :) iallafall lite..
Kvällen slutade däremot lite dåligt och jag hatar hatar hatar vidriga fula människor som ska slåss!!! särskilt när dom rör mina hjärtan :mad: :mad:

Idag är det inte heller så bra faktiskt.. Kramade iväg sofie för en halvtimme sen som är påväg till oslo med mormor morfar och mamma, fast dom tre sistnämnda kommer ju iallafall hem inatt, för den förstnämnde flyttade idag! Hennes rum är rätt tomt :(

Ska tröstdricka som fan ikväll.........
Hähä närå!! Hon får nog det fettbra och det får nog jag med, nån gång kommer hon ju hem igen! Men partaj ska det bli ändå, jullan sticker till USA nästa vecka så ikväll skall det vinkas av ännu en som står nära hjärtat :)♥

Först: Frukost!
pusss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0