I'm trying really hard not to cry over you, because every tear is just one more reminder that I don't know how to let you go

heeej :)
och idag kan jag säga godmorgon! För idag vaknade jag inte så sent :)

Kvällen igår blev liite kall men jättemysig ändå! Jag lovisa och johanna satt på hälsinggårsbryggorna i nåra timmar, med tappra försök att få stearinljus att brinna men det var omöjligt för blåsten, haha. Tyvärr! Men det gick an ändå :)

Nu ska jag äta nått och sen dra mig till stan och skriva ut cv:n på bibblan. Ikväll börjar mitt, emmas och majas harry potter marathon! Vi ska kolla igenom alla filmer innan tisdag :)

Blir mysigt!!
ha en bra dag :)♥

Enda sättet att få lite ljus! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0