I talk to you in my head all the time

Oho! Första körningen med körkort och på egen hand avklarad! :D Kändes som man ägde hela vägen, däremot var jag lite feg på hem vägen, vääldigt mörkt hihi!

Har iallafall varit hos Maja hela kvällen och vi har varit som två kärringar. Vi har setat i cirkus 3 timmar och löst korsord, haha!! Med bästa vänner kan man fördriva tiden på alla sätt och vis, det har vi bevisat idag! :)

Vi hann med 16 stycken så vi jobbade på riktigt bra tycker jag!

Det ser inte såå kul ut men.. Envisa som vi är ger vi ju inte upp hur tråkigt det än var ibland :P
Puss maja!

Och puss på alla er för nu ska jag äta och se på desperate! Lever livet just nu så skiter i klockan, somnar ändå inte förens 4-5 om jag lägger mig efter 11.
Tjaa.. dags att börja vända på dygnet snart..?

Men snart, inte inatt! hihi
puss godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0