I can't help the way I feel

hey yooou!

haft en bra dag?
min har varit aaaaaapseg och tråååkig! Drog en vända ner på stan när det var som tråkigast och fick med mig ett par jeans hem i typ strl xxxl, för 50:- och har nu ett par nyklippta shorts hehe :)
Imorgon ska jag ner och köpa en underdunder fin tröja som jag inte hade pengar till idag, så den får ni se imorn hehe

Nu sitter jag nyduschad i sängen och är asförbannad för inte iTunes fungerar på datorn längre, och så lyssnar jag på darin! han gör mig dock lite lugnare så det känns bättre. Men om jag känner mig själv rätt bör jag sluta försöka få upp skitprogrammet för snart stänger säkert datorn av sig också och då hjälper inte ens darin till mitt humör.. :) Hehe Sååå Godnatt på er sötosar! 

Imorgon är en bra dag. Imorgon ska jag träffa pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0