Grab somebody sexy tell'em hey, give me everything tonight

Thanks for last night girls!! :)

Min coola grönbild! Var lagomt nöjd med den igår!!

Sen var det en jävel inne på rådis som vägra tro på att han satt vid bordet med fyra johannor, och envisa som vi alla är, blev det garanterat upp till bevis! :P och nog fick vi allt tyst på honom! haha

Mycket trevlig kväll var det! Jag och min johanna satt och roade oss med två umäbor större delen av kvällen så där blev det många skratt och det tackar jag den sofistikerade johanna för ; )

Nu ska jag ladda upp för pizzamiddag med mina vänner! Och det ska göras i soffan framför tvn i ett lugnt och ensamt hus till eftermiddagen kommer!
Puss puss :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0