Forget the risk and take the fall. If it's meant to be, then it's worth it all

Lyckades tagga till lite igår. Men på gränsen! Såg knappt nånting av veronica maggio så det var fett surit men på oskar linnros vare öööööös! Helt underbar :)

Kom hem vid 12 inatt och det jag gjort idag är en körlektion som gick superbra!:) nu ligger jag i soffan och mår dåligt. Det sista jag vill göra det är att åka till peace and love, vill inte till festivalen och jag ska jobba 18.00-3.00 inatt och på söndag 8.00-17.00..

Har varit knäckt över det hela morgonen så mamma har ringt och sjukanmält mig resten av veckan så jag åker nog och klipper av mitt band ikväll... Låter hemskt när nån som dött av längtan till det här säger detta, och att jag frivilligt ställer in håkan hellström är ofattbart!!! men det är inte kul nog :(

Så ikväll blir det soffläge och nog ska det kanske bli lite teoriplugg.
Puss på er så länge :)

Så sanslöst mycket folk på oskar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0