Don't think. Makes life much easier

Heello:)

Det visade sig att det inte fanns någon mat kvar från middagen igår, så det fick bli macka till kvällsmat :)

Och idag är det söndag. Jag älskar söndagar! Bra tv och bara slapp. Men det är väl det enda jag gör om dagarna nu, ser på tv och slappar.. :) Fast veckan som kommer blir inte så slapp! Ska försöka tillbringa varje lediga timme på körskolan och så ska jag ta storstädning på kontoret, missat föör mycket med det på sista tiden! :)
+ att ella ska vara hos mamma denna vecka så det blir väl allt annat än lugnt nu!

Nu ska jag äta frukost! Har städat rummet hela morgonen så har inte hunnit göra det tidigare. Puss på eeer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0