Det verkar som att det som hände förut, bara var en dröm

Helloo :)

Inatt hade jag det tufft.. Låg i sängen och gosade och läste aftonbladet (hehe) och var påväg att somna, när jag känner att nått kryper på nacken/axeln av mig och jag upptäcker att det var en spindel!!!!! aaaaarrgghh. Jag lovar att jag FLÖG upp och ställde mig i sängen och skulle hoppa ner på golvet, (mirakel att jag inte väckte mamma, klockan var 3.00 typ..). Om det finns nått komiskt i detta är det ju iallafall att jag halft snubblade på sängen, fråga mig inte hur, så jag höll på att flyga ner på golvet. Hahah, sen satt jag där och då beslutade jag mig för att ta min bästa vän, mina favorit kuddar och det skönaste täcket och gå ner till soffan.

Så där sov jag inatt! Gudomligt skönt och jag ville verkligen inte vakna när mamma väckte mig halv tio för vi skulle ge frukost på sängen till sofie, som fyller år idag! (grattis). Men som den godhjärtade människa jag är, klev jag upp :)

Nu ska jag fixa till mig, ska hem till mormor&morfar vid 5! Och innan dess ska mitt rum samt min säng damsugas, spindelfan ska dö!

Puss :)♥


Och i och med att jag tog med min bästa vän till soffan, menar jag givetvis min gustaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0