You bring out the best in me

Kan ärligt talat inte hålla mig. Haha det går ju hur lätt som helst att vara utan datorn när sofie har den eller liknande, men när den står på mitt rum och skriker "slå på mig" kan man ju inte bara låta bli! Så.. here i am:)

Träningen var bjöd på skratt med J1 och alla andra. Avslutades med 40 minuter svettig och äckligt dryg fys. Men störtskönt efteråt:) Har ätit nu men luktar helvete fortfarande av mina målvaktskläder så duschen skriker högre än datorn nu hihi :)

sååå pUuuss på er!


För övrigt lämnar min syster sverige och europa för asien på lördag och kommer hem 10 april. Fattar ni hur långt det är eller?? Vem ska jag skälla på när mina kläder är borta och vem ska jag bråka med om datorn?
Blev ju tomt när sara flyttade hemifrån och sådär men hon bor ju 10 minuter härifrån, men kommer bli aptomt nu när sofie sticker också. ÅH
Det blir jag mamma och ella mot världen. Haha :)

Bland det bästa jag har! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0