You better watch out, 'cause i like you

Hejsaaaaaaaaaaaaaan
Idag är jag gladare. Mycket gladare! En anledning till det är att jag blev klar med mitt projektarbete idag!!!!!!! Så jävla fett!! Satt två timmar i skolan och gjorde klart det och biblotikarien fick till och med be mig gå därifrån för dom skulle stänga skolan, haha plugghäst? Kanske! Men det sket jag fullständigt i nuuu

+ att jag äntligen, ääntligen fick ihop min klädställning igår. Eller jag- min syrra haha. Men sak samma:D


Mamma börjar bli livrädd, sofie åker om 2 dagar. Men jag är väl inte direkt lugn av mig själv heller, kommer sakna henne hur mycket som helst..! Får sträckläsa bloggen dom ska skriva under tiden haha.. (http://asiensomviserdet.blogg.se
 

<3 <3 <3

Nu ska jag göra mig färdig för träning och längta till morgondagen då Emma kommer till skolan!! ÄNTLIGEN :) Frisk och kry igen! Puss och kram på den braiga grejen.

Och puss på er braiga. Hörs maybe later:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0