Yesterday

hej hej hej!!
Måste säga att jag saknat denna skrivning sen jag skrev sist. haha börjar bli bloggberoende:)

Iallafall fick jag inte städa som planerat igår! Mamma kom på att det var stängt pga trettondagsafton så jag fick göra det idag istället:) På kvällen kom alice hit och hade med sig dipp, gurka, godis, läsk och ostbågar och så tänkte vi se på dumpad! = Alice somna efter en kort stund och jag låg och asgarva själv haha.

Sen la vi oss kring två och eftersom mamma jobbade så kom ella in till mig och la sig för hon inte törs sova själv. Och det slutade med att jag och ella låg vakna till klockan 5 för att vi inte kunde sova för alice tog upp halva sängen.

Så idag är jag och lillasyster aptrötta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0