Vi två är som en

Eftersom te smakar rövhål så har jag börjat dricka varmmjölk på kvällarna nu, haha känner mig som en 3 åring. Men det är såå gott!!! + att det sägs ju att man ska somna lättare av det men jag vet inte:-)

Nu ska jag iallafaller stänga av datorn och ta duschen jag skulle tagit för 3 timmar sedan. Seeen, sen: äntligen lägga mig och sova! Imorgon börjar jag 10.20 och har en timmes skridskorlektion! Sen slutar jag, woho. Då ska jag ner på stan, städa och ställa min klocka efter min arm och köpa ett linne och en väska av sofia :-) Sen körskolaaan!

Lång dag:-) Dessutom är det nu 6 dagar kvar till min födelsedag. 6 dagar!!!!!!!!! Ingenting
Puss godnatt!!:-)

klockan jag köpte!

Bästa på länge måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0