I'm tired of talking to an empty space of silences keeping me awake

Har fått i mig mat nu och ligger i sängen! Det blev lite tacogratäng och en macka :)
Sen var ju det de där med att sova också.. inte min grej! Iallafall inte innan jag slocknat, sen kan jag ju sova i år och dar haha:) Som längst har jag faktiskt sovit till 17.00 på en söndag, haha visserligen vaknade jag nåra gånger under dagen men i helhet sov jag till 5 på eftermiddagen. Underbara minnen..

Nu sitter jag och lyssnar på james blunt. Snygg, kan sjunga och gör bra musik. Kan inte sluta avguda hans låtar:) passar bra till en kväll som denna


Har även fått läsarrekord idag hoho :D keep on!! Massa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0