All this time

Hej darlings
Ella mår bättre idag hihi och hade en mysig kväll med johanna och sofia igår:-) vi pratade om våran tid på hälsinggårdskolan då johanna mobbade mig, haha hemska minnen!

Sen vaknade klockan 5.15 imorse och visste varken ut eller in, haha. Helt borta! Somnade halv 3 så har bara sovit 2-3 timmar inatt så det kan förklara saken. När jag kom hem vid elva tog jag en dusch och la mig igen och har nyss klivit upp:) Ska träffa pappa idag, vi ska hem till farmor och äta hejdå lunch för sofie som åker till asien om 7 dagar!!!!! Fy. 7 dagar :-(


Ikväll tror jag att jag ska vara hemma och se på fångarna på fortet och john tucker must die. Asbra tv och borde sova tidigt ikväll så. Har match imorn!!! :-)
Nu till min smink och göra klart timme haha. PUSS!!

Haha sofia skickade en bild till mig imorse. Det är från när vi gick i förskolan och hade en föreställning om alla möjliga ting. Min klass var fantasiplaneten haha :-) Sofia är trollet i blått med toapappersrulle som näsa och jag är den röda saken med flätor och med byxor som sitter uppe vid armhålorna på mig haha :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0