Önskar jag kunde få veta vad du tänker på

Hej guyssssss
En lång dag har snart nått sitt slut. Mamma håller på att rensa kylskåpet av tråkighet och godissug utan godis haha :-)

Jag sitter här i en stor ullfilt och är trött och lyssnar på oskar linnros och är kär. Gick bra med a laget igår, uppvärmningen och bänksittandet tog på krafterna haha:-) Och hockeyn kan ha varit den bästa och mest spännandeste (nytt till ordlistan) match jag sett på länge, var mer inne i den än vad jag är i mina egna matcher haha. Men tvn åkte av i samma sekund som äckelryssarna vann på tråkiga straffar

Gick asbra med dalalaget också så jag kan sova gott ikväll!! :-)
Och nuuu ska jag göra ingenting


Jag känner dig så väl.
Jag ser direkt om nåt är fel.
Du vet det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0