Lycklig

Sitter och pratar och skrattar ihjäl mig med johanna. Vi pratar om gamla minnen från när vi var mindre:-D Kan ju inte annat än sakna mellanstadietiden!!
Hon är så himla bra att jag inte vet vad jag skulle vara utan henne, på riktigt!

hahahaha detta fotot kan vara världens roligaste bild. Den är en riktigt back-in-the-days bild och jag blir så glad över den!!! Vi var power puff pinglor och jag minns att vi först åkte till johannas hus och plingade på dörren och sen ställde upp sådär för att bli fotograferade och så vidare till alice hus och gjorde samma sak och till sist till mitt hus. (hahaha förlåt alice och johanna för denna publicering, vet att ni kommer h a t a mig men i don't caaaaaaaare!!) men tror de va i 6an så lite får man skämmas hahaha<3

Fan vi hade ju till och med grön rosa och blåa färger som power puff pinglorna har. Väl genomtänkt! ;-)

MEN nu ska jag bre skinkmackor och hälla päronyougurt på dom och äta framför vänner i sängen. Kan inte avsluta denna dag bättre än så. Imorgon ska jag vara med johanna och träna:-) (Sovmorgon btw!!!)

Så puss och godnatt alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0