Skulle bara vilja krypa ner i sängen och säga förlåt för de blev som det blir. För jag kommer som ett yrväder med ett höganäskrus runt halsen och vinner ditt hjärta men flyr iväg

Nu har jag setat med symaskinen i 2 timmar och körkortsteorin lika så. Är dötrött men har lärt mig lite och även fått hela byxor haha:)

Nu ser jag på 2 and ½ men (som jag även tänker ladda ner till datorn nu) och ska äta en macka och avsluta dagen med min goda varma mjölk. Imorgon är det äckeltorsdag = slutar 4 och sista lektionen är religion.. Blä! Men sen ska jag fika med johanna så jag har något att längta till åtminstone! :)

Annars blir dagen som vanligt = Lång jobbig och tråkig.
Längtar till fredag för då ska jag jobba :-)


Och nu längtar jag till min macka. Puss godnatt!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0