En miljon på banken men ingenting att leva för

Känner mig socialthandikappad utan min iphone. Hatar verkligen tanken på att jag måste ha denna dryga mobil minst en dag till.

När jag gått 99.9 % av vägen till bussen imorse kom jag på att jag glömt mina kängor hemma som jag skulle ha på mig efter träningen. Var bara att dra en fetlöpning hem och en fetlöpning till bussen som man otroligt nog faktiskt hann med!

Men har trots det missat 2 bussar (handlar om sekunder!!!) idag iallafall, pluggat lite på körskolan och spelat curling med laget. Sjukt svårt i början men sen var man ju king :) Det är fullt upp nere i indien också. tyvärr kan jag inte prata med sofie utan min mobil så får kanske ringa imorn!!

Nu ska jag göra en svenskaläxa, åtminstone börja så jag får den ur världen snabbt :) imorgon ska jag tala med en chef där jag lämnat in mitt cv! Nervis hihi:)


Har dessutom varit dum nog att slå vad med johanna om en grej som jag naturligtvis förlorade. Så henne ska jag bjuda på fika på fredag haha:)

Och 1 feb närmar siiiiiig!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiioohoe! jag ser fram emot det, men kasnke inte går på fredag... vi får se, annars nästa vecka min vän:D

2011-01-20 @ 18:07:43
Postat av: Anonym

hihi jag med!!=) neej men jag kanske inte fått pengar imorgon ändå så vi får kanske ta det nästa vecka anyway:)<3

2011-01-20 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0