untouchable like a distant diamond sky, i'm reaching out and I can't tell you why

Duschen gjorde mig inte annat än blöt igår, har inte börjat på svenskan än och jag har sån ångest att göra det. Ska jobba om 2 timmar i 3 timmar så sen är det väl bara hem å skriva.... Den ska vara inne 23:59 59!

Drömmen jag hade igår förresten var anledningen till att jag försov mig för jag ville verkligen veta hur den slutade, mitt alarm blev i drömmen polisbilarnas och ambulansernas siren. Haha! Jag vaknade gråtandes för det blev så sorgligt. Sött:)

Och idag hade min naturkunskaps lärare rättat min extra uppgift och jag fick vg wooho! Asbra slut på fredagen :-)

Nu måste jag börjaahaahhhhhhha..... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0