Trött tjej. Riktigt trött tjej

Börjar dagen som jag avslutade igår - disneylistan :-D haha

Och i natt har jag på riktigt varit sjukt dum. Somnade omkring tolv och sen vaknade jag klockan 3 och trodde jag skulle upp, så jag sätter mig upp i sängen och sen börjar jag fatta att jag inte ska upp, men trodde klockan hade gått sönder eller något så jag smsade mig själv för att se på smset vilket klockslag det var (haha..) och då var hon 3 som det stod. Så jag gick å la mig igen

Nästa gång vaknar jag vid 4 och är ännu säkrare på att jag ska gå upp så då går jag upp först och klär på mig sen sätter jag mig i sängen och börjar sminka mig!! Jag sitter och tar på mig mascara klockan 4 när jag skulle upp 9 hahaha. sen gick jag och la mig IGEN och Så nu när jag vaknade hade jag ju redan smink och kläder på mig.

Haha detta är så kuul! Herregud vad trött i huvudet jag måste varit :-D
Men nu ska jag till bussen på riktigt så måste packa klart. Pusss pusss!!


Kommentarer
Postat av: pusspuss

haha glad att du gillar mina listor gumman!

2011-01-20 @ 18:11:15
Postat av: Anonym

Haha juuuust love it!!:D

2011-01-20 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0