Tidig morgon

Hello:-) Haha la mig runt 1 igår men tammefan ska man väl ligga och hålla på med mobilen till 3 ändå. Tror jag ska sluta klaga på att jag är trött, känner mig som ett vrak just nu haha.
Men det kommer jag aldrig klara så vi lovar inget sådant:-)

Vaknade iallafall av ett sms från a-lagstränaren som frågade om jag ville träna med dom ikväll och det var nog lovets bästa väckning trots klockslaget. Kulkul:-) Sen blir det en myskväll med johanna!!

Nu ska jag fortsätta sova lite och ella ska fortsätta sitta här. Hon har blivit sån datanörd, hon suckade så djupt när jag sa att jag ville skriva här nåra minuter och jag undrar vem hon tagit sin lärdom ifrån till det.. Hehe! :-D En underbar syster kanske?

Ajaa puss och hej!! :-) ♥

Gotland förra sommaren:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0