Still counting

Solsidan, solsidan, solsidan. Vad ska man säga! Det är FÖR bra! får aldrig nog :) Time out gjorde mig däremot besviken ikväll..

Har varit sur och bråkat med mamma varje gång vi pratat idag tror jag. så nu för att bli glad har jag provat kläder (jag ÄLSKAR kläder!!) i två timmar och är jättevarm så jag ska lägga mig i min kalla säng och sova nu!

Imorgon ska jag söka ett jobb, vilket det är tänker jag inte säga itufall någon snor det för jag vet att det finns lediga platser hehehe. Tomorrow!:) i skolan har jag bara mina andra tester för 3an och lite städjobb att göras. Fysträning på kvällen sen åxåååå!!

Än så länge ingen update från indien heller.. :(


Puss puss <3
:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0