Secret love

Jackan återlämnad och veckans sista träning avklarad! Asa bra. Nu luktar jag helvete igen, haha mina målvaktskläder luktar verkligen hockeyomklädningsrum!

Sitter och lyssnar på musik och ska värma på mat nu iallafall:) Ris och mors kycklinggryta! Mums!! 
En sjuk grej denna vecka som är värt att nämna är att jag hållt mitt rum städat i 3 dagar i rad, bäddat sängen varje morgon och ätit frukost dom två senaste dagarna. Hur sjukt är inte det om man heter johanna jag? Mycket!:)

Imorgon ska jag träffa linda för första gången på 2 månader tror jag. Mycket dåligt som hänt mellan oss men det är glömt nu lyckligtvis:) ska fika med henne och sen på kvällen ska jag hem till sara med massa omtyckta tjejer och tillbringa kvällen där! Lördag spelas seriens viktigaste match, måste verkligen vinna!!

Och söndag har sofie lämnat Sverige. Händer för mycket denna helg tycker jag haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0