Säg mig att det är nått mer, mer än bara droger och dan efter. Säg mig att vi har en överraskning kvar

Heejsan
Nu vet jag varför jag försov mig igår. Och det vet väl alla andra också men det är iallafall för iphone mobiler har drabbats av något som heter bugg, något jag inte vet ett smack om men jag har mina lösningar så jag kommer upp på morgonen nu iallafaller:-)

Inventeringen höll på från 6.00-11.30, pisstråkigt. Sen åkte jag och tjänade egna pengar genom att städa, efter det en snabb vända hem för att sedan åka ner på stan med MB, proppen och annala. Blev en tröja som i love (randig, ofc) och jag gjorde världens kap!! Min nyårsklänning köpte jag för 350:- förra veckan och behöll kvittot osv för att kunna lämna tillbaka den, men idag hittade jag den på rea för 150:- så jag köpte den och ska lämna in den andra imorgon och få pengar hehehe :-D

Och tidigare idag blev jag frågad om jag ville vara med på a-lagets träningsmatch ikväll, däremot på bänken men såklart man sa ja!! Så är påväg till lugnet inom kort:-D Sen blir det bakelser och JVM hos anna! (Bra uppladdning för distriktsträningen imorgon hehe) Ops!

Puss nu blev det ett långt och jobbigt inlägg. Förhoppningsvis tyckte du de bara var långt:-)

Tröjan und me!!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0