My love

För en gångs skull avslutade vi en av tusen myskvällar tidigt. Johanna gick till bussen halv 2 och då gick lovisa också :) Vi såg på en film som hette My best friend's girl, drack kaffe, spelade kort och gjorde dom absolut slemmigaste, kletigaste och mjukaste chokladbollarna ever. Men det dög så bra så haha :)

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Måste bara berätta en kulig grej först haha
idag när vi var ute och gick med laget innan matchen så sparkade johanna på ett oöppnat ciggpaket som låg på marken som hon tog upp, var ju lite kul tyckte vi att någon nolla tappat paketet. Var däremot ett riktigt B ciggpaket. Aja!
Vi gick vidare i typ 5 min och sedan sparkar jag själv på ett exakt likadant ciggpaket som också var oöppnat!! Haha det tyckte vi va ännu kuligare och ganska sjukt så vi tog de med.

Hur stora är oddsen att någon köper två paket och tappar båda på 100 meters mellanrum och hur jävla stora är oddsen att två olika personer köper varsitt paket och tappar dom i samma område?

Hihi kul för idag!!! Tyckte vi :)
Nu ska jag sova och imorgon har jag sovis!! Asa bra
Puss my love! Snart är fi i indien

(Älskar kate hudson!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0