Mardröm

Fy fan rent ut sagt. Ni som såg på wallander igår och ni som vet hur mörkrädd jag är kommer förstå hur jävla rädd jag var i natt. Har knappt ord haha!!

Till er som inte såg på w: Det blev strömavbrott i hela stan där programmet var och då blev det folk mördade
Till er som sov innan klockan 1 igår: (Lyllo er!) Det var strömavbrott i (vad jag vet) hela hosjö, hälssingården och sundborn, antagligen fler ställen, igår och det var verkligen KOLsvart. Jag såg inte ens gatan om jag tittade ut genom fönstret. Och jag var ensam hemma, nyss sett en 'skräck'film och jag är så mörkrädd att jag skulle kunna svimma av det, jag vågar knappt gå på toa på nätterna om jag vaknar haha..

När jag insåg att telefonen och alla eluttag hade slutat fungera fick jag verkligen panik, vågade inte stå där någon kunde se mig så jag stod och tröck mot vår ytterdörr och skakade haha!! Grät när mamma äntligen såg mina sms och ringde upp mig


Efter 50 minuter var det ÄNTLIGEN över och strömmen kom tillbaka men det tog nog fram till 3 innan jag hade samlat mig och somnade haha:) det var nästan det värsta jag varit med om och jag kan konstatera att jag ser på tok för mycket på tv!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0