Love has a reason

En sak är säker! Tippning inför mina matcher ska aldrig mer ske på denna blogg. Ever
Vi förlorade mot bondlaget med 11-6 och var faktiskt inte ens nära en vinst.... stukade tummen gjorde jag också så denna match söög!!!!!!

Mor och jag åt mc donalds sen när jag äntligen var hemma i falun iallafall, gött vare. Nu ser vi på handbollsfinalen och jag väntar på solsidan, time out och wallander! Guldkvällen idag:-) tyvärr ska mamma jobba!

Imorgon är jag ledig, verkligen apskönt! Blir att städa på morgonen och nöta på körskolan några timmar. På kvällen ska mamma jobba igen och då blir jag barnvakt åt ellis! :)

Nu ska jag teoria mig igen :) Pusss pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0