Last time

hoho!!
min kropp klagar över gårdagens träning idag, kan knappt röra mig haha. Har som tur var ingen träning ikväll :)

Och när jag kom till körskolan idag fick jag reda på av tanten som jobbar där (som för övrigt är den tråkigaste människan jag någonsin träffat) att den tydligen skulle läggas ner och jag måste flytta till en annan skola. Haha lite paff blev jag men är så sjukt nöjd!!! Pluggar på TM nu och ångrar att jag ens klev in i skunklokalen på axamera! 

Sitter och pluggar hemma nu över datorn istället så ska fortsätta med det så jag kommer igång någon gång :) Fick dessutom prata med sofie över telefon och sms idag! dom hade det jättebra :) 

puss å heeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0