I guess it's all over. But my memory still play our tune, the same old song

Är tokig. Denna blogg vill inte som jag vill och inlägg kommer här och där och fel och fel.
Vi vann iallafall matchen med 6-7 och fick 3 behövande poäng! Det var inte särskilt bra resultat om man tittar på tabellen var vi respektive vårt motståndar lag ligger haha, men men vinst är vinst! :)

Nu har jag bytt om och sitter i min mjukisdress och tofflor. Ska laga någon mat och jag funderar på mos, brunssås och köttbullar:) Inte ätit middag än så är döhungrig! Kollar också på legally blond 2 nu, i like den :) Blir tidigt i säng idag! Ska ju upp 7 imorgon till skolan. Äntligen, äntligen skola alltså! Ska bli så skönt tycker jag, men alla läxor kan ju någon få göra åt mig.

Men mat och film nu. puss alla söta fina fula tjocka smala långa korta and so on:)


Vi tog självklart tillfället i akt och solade lite idag hihi :-)
Haha snömulning på g i bakrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0