How could I know what you meant?

Heeejsan och godmorgooon
Jag vaknade kvart i 2 idag vilket var så himla skönt! Men tyckte det var lite illa också så jag straffade mig själv med att skotta hela uppfarten på vår tomt för att göra mamma lite glad när hon vaknar :-) Känner mig mega stolt och är mega svettig

Johanna och lovisa blev kvar till 4 inatt, vi kollade på hockeyn och jag höll på att tappa hakan. Äckel ryssarna vann som jag trott från början och kanada sög i 3dje period och jag har aldrig sett sån sjuk vändning någonsin!! Tv underhållning:-D

Idag tror jag dom kommer hit med, i don't know, mamma ska jobba iallafall så jag blir barnvakt ikväll och innan det ska jag försöka komma iväg och städa så jag gör någonting vettigt. Annars finns det ingenting att göra idag så chilledill på det hehe :-)
Nu ska jag äta frukost/lunch what ever
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0