Helt nära dig

Ja om jag inte sagt det än: jag HATAR den här dagen!!!

Har endast bråkat med mamma och då tycker jag alla dagar bli förstörda.. Något bra är iallafall att jag kommit igång med körkortet, köpt mina efterlängtade träningsbyxor och skrivit klart och gjort klart hela naturkunskapskursen. EVER! :)

Johannas spotify listor har iallafall gjort mig gladare. Extra cred till den med bara disney låtar haha:)
Puss å hej nu ska jag packa min väska inför min träning imorgon.

morgondagen: träning, städa, träning, herrmatch och barnvakt. Fullt hålligång haha:) sov gott mina <3
Dagar som denna jag saknar dig


Tillägnar bilden till dig dagen


Kommentarer
Postat av: Anonym

visste att vi skulle få användning av den bilden nån dag!

2011-01-20 @ 21:48:57
Postat av: Anonym

haha me 2 !!

2011-01-20 @ 21:57:41
Postat av: Anonym

haha me 2 !!

2011-01-20 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0