Give me some lovin

Heeej!!

Har haft fullt upp heelahela dagen idag! Nå otroligt jobbigt var det att gå upp imorse iallafall men värt var det. Vi vann våran match mot hofors med 10-5 och det gick as bra faktiskt :-) Efter det blev det hem och duscha och äta och sova lite innan jag skulle åka till american take away och testjobba i 5 h.
Och vet ni vad!

Jag fick jobbet!!!!! Är överlycklig :-D Känns sjukt bra och det var verkligen kul att göra pizzor! haha

Ska upp och börja jobba redan imorgon så jag ska i säng nu:-) Mamma är uppe hos sina amigos i vårt gamla hus så ella sover nog med mig inatt vilket är mysigt. För övrigt har mamma fått, (FÅTT), en "ifooon" om vi ska uttala det som hon gör.
haha hon fick alltså en iphone ikväll av en kille hon känner. Kommer få sitta hela dagen med henne imorgon och lära henne haha :-)

Men det var imorgon! Nu är det sova:-)
Puss puss pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0