Freedag

Först och främst! Ni är bedrövligt dåliga på att kommentera:)

Och vidare. Idag har jag haft en pissdag i skolan. Har bara haft samhällskunskap och träningslära, kan inte bli värre! Sen tog jag en fika med johanna men bjudningen sker nästa vecka pga min tomma plånbok haha:)

Sofia har precis varit här också, har slingat hennes hår och jag hoppas det blev bra för hon åkte nämligen hem och ska skölja ur det själv så håller mina tummar och tår:)

och snart ska jag till lugnet med Mb och sofia! Nå fotbollscup eller nått där uppe haha :) sen ska jag hem och soova! match 11 imorgon, samling 9.30! Okej samlingstid faktiskt haha:) Sen ska jag testjobba!! iih kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0