För er som orkar

Innan jag ska skriva det jag tänkt skriva ska jag bara säga att det förra inlägget jag skrev blev mitt 1111:de inlägg ever. (ett ett ett ett var det coola i detta)


nu till inlägg ett ett ett två!
Har haft utan tvekan den roligaste sjukaste mysigaste läskigaste och skönaste kvällen någonsin! Gråtit av skratt, gråtit av rädsla för skräckhistorier (sanna och "osanna") haha på riktigt alltså. var så jäkla rädd haha. jag har ätit pizza, godis, chips, tårta, KAKOR i drivor, hällt i mig pepsi och allt detta bland mina bästa vänner.. och ja ni fattar. Kvällen var så grym som den kunde bli helt enkelt!!!:) tack saris!<3

Men vi pratade om skräckhistorierna i slutet av kvällen kring 23.00-0.00 där nångång och jag satt hela tiden i bakhuvudet "du ska vara hemma själv hela natten, du ska vara hemma själv hela natten, du ska vara hemma själv hela natten..." och antar att det var de som gjorde mig så otroligt rädd haha. Så när jag kom hem ringde jag mamma direkt som är på jobbet för att prata med någon medans jag kollade huset och kollade under sängar och sånt (haha är verkligen så rädd ibland) och sen började jag diska och ta reda på sofies och hennes kompisar ölburkar osv från tidigare ikväll, bara för att lugna ner mig haha!!

Min behandling fungerade utmärkt och nu ligger jag avslappnad och pisstrött i sängen. Imorgon är det match, sjukt viktig dessutom så det blir askul!! 15.30 i sandviken! :) Mamma jobbar imorgonkväll så jag vet inte vad jag ska göra.. Tråkigt!

Nuu orkar ni inte läsa mer och jag vill se vänner hehe. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0