Fool again

Godmorgon!!:)

Kunde inte somna förens 2 tiden igår så jag höll på att bli tokig.. Men Det finns nog fler som brukar ligga och dra sig i timmar som jag?:)
Jag trodde iallafall det skulle resultera i att jag skulle ligga och sova och snooza ända tills min buss går men det visade sig att jag skulle vakna 2-3 timmar innan jag ens ska gå upp. Haha så nu har jag legat och dragit mig på morgonen också :) Vääldigt skönt!!

Och vädret ute är piiissssss och det är verkligen snorhalt ute. Ni skulle se våran uppfart! 
Den har jag redan sett så nu ska jag istället se på vänner å sminka mig :) puss pusss!
<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Men käften! Lady och lufsen är bra!!

2011-01-17 @ 15:35:03
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0