Då var det gjort

Åhå jag har precis kramat sofie hej då. Ville inte släppa taget haha. Det är nu jag inser när jag inte bor med någon av mina syskon hur syskonkär jag är. Love them!!

Och där åkte bilen iväg från gatan.. är lite tårögd haha. Men är så sjuuukt avundsjuk också för dom kommer va med om så jävla häftig grej så jag vill inte ens tänka på det :D Dom ska först till indien, sen sri lanka, vidare till thailand, laos, kambodja och till sist vietnam!! Aviiiis

Nu börjar jag få bråttom också. Har varit så upptagen med att laga mat till sofie och bara roa mig åt hennes packning och osv. Ska gå till macken i hosjö om en halvtimme typ och sen dra till sandviken på el matcho!! Vet inte om jag ska spela ännu men kul ändå:)

Hörs när jag kommer heeem! Vilket är runt 7. Nu ska jag packa och leta sällskap för kvällen:)
Pusss fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0