Creepy

Godmorgon :)
Börjar dagen med att inse att jag kunde ha dött inatt. Eller åtminstone bränt upp en del av mitt rum haha :)
Igår när jag stoppade i plattången (av någon konstig anledning, skulle ju inte använda den) i uttaget såg jag inte att den redan var satt på on-knappen, så att den gick igång och började värmas upp osv. Den har legat påslagen på min matta bredvid kläder sen ungefär 2-3 inatt.. Mår dåligt när jag tänker på att den kunde fattat eld!

Men det gjorde den lyckligtvis inte så jag lever! Inte bokstavligt däremot, mina ögonlock är svällda av trötthet och min mage är frukostkurrig! Tröttheten försvinner väl så småning om, har ju 40 minuters bilresa framför mig så!:)

Men frukostkurret ska jag bota nu! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0