Bus eller godis. Eller båda två

Hej efter ett hastigt hej då inlägg:)
Nu kan jag berätta varför jag har så sjuka och knäppa vänner

Jag stod inne på toaletten då mamma sliter upp dörren och frågar vad det är som pågår utanför huset och jag fattar inte vad hon pratar om och säger väldigt oskyldigt att jag inte har en aning (vilket jag inte heller hade, men det lät som jag hade det för att jag lät så "nääe jag vet inte?) haha aja iallafall. Då säger mamma att det står tre stycken på vår balkong och tittar in i fönstret och har skrämt ella och sen åkt iväg från huset.

haha då äre matilda med nylonstrumpa över huvudet, sofia med tomtemask och anna med en halsduk virrad över huvud och ansikte som trott jag varit hemma själv som jag brukar vara rätt ofta och tänkte skrämma mig.
Tyvärr misslyckades dom väldigt mycket men om dom gjort detta om jag varit hemma själv på riktigt hade jag nog ringt polisen hahaha.

Dom ringde upp mig när dom åkt ut från min gata och hämtade upp mig och bjöd mig på godis och så åkte vi istället vidare och gjorde samma grej mot jullan, vi gick med snö nästan upp till knäna för att komma runt hennes hus till vardagsrummet där hennes familj satt. Haha dom lyckades vi däremot skrämma :-D

Nu är jag iallafall som ni märkt hemma och jag ska ta mig något och äta och sen komma i säng så fort som möjligt. Samling 12 i enviken imöra! :-) Ska spöa skiten ur aston



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0