Blind love is true love

Godmorgon:)

började denna dag att bli väckt klockan 7 av alagets tränare som behövde en reserv målvakt på deras borta match som spelas 7 timmar härifrån och jag visste knappt vart jag var när dom ringde haha. Som ni ser stannade jag hemma och av rapporter från emma gjorde jag ett bra val, dom har setat fast i 2 timmar bakom en lastbil som inte kan åka ner i en backe som är ett istäcke.. Lider med dom! :(

Men nu har jag i alla fall ätit lite och ska börja skriva en debattartikel i svenskan om saker man irriterar sig på. Kan låta asenkelt för mig eftersom jag stör mig på vart enda lilla fenomen.. haha men det äre inte!! Tips någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0