Arg

Okej. Jag bryr mig verkligen verkligen inte om att jag blev klar med projektarbetet igår och fick ihop min klädställning. Gud ville sabba min glada dag då och gjorde så att min iphoneskärm tog livet av sig

Med andra ord: min mobil ramlade ur min tröjficka igår när jag böjde mig ner för att ta upp någonting från mitt golv och fick sprickor över 1/3 av skärmen........ Åhåhåhåhåhåhåhå!!! så jävla tråkigt och irriterande så jag får magsår. Det absolut mest irriterande är att jag stannade upp och tänkte innan jag böjde mig ner: "borde kanske ta ur mobilen ur fickan nu? Eller nej, den ligger så långt in så den ramlar inte ut"
Ne fan heller....

Puhuh. Och jag var så glad att det inte var min mobil som gick sönder när sofies gjorde det. Men jag sa som sagt att en dag skulle ju den göra det och det tog väl cirkus en vecka efter jag sa det. Olycksbådande.. Suck :(

Men jajaja. Är ju redan gjort så nu får jag sluta klaga och skicka in den helt enkelt! Ska snart på träning och när jag kommer hem är jag nog hemma själv så det blir skönt:)
Pusss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0