010111

Hoppas ni hade det bra igår :-) Det hade jag! Med roliga lekar som sofia och lovan fixat, förrätt varmrätt och efterrätt som också stod härliga till!

Sen åkte jag till stan och därifrån kom jag inte under kvällen och tidigt vaknade jag och då mådde jag okej. Men när jag kom hem vilket var vid 11 imorse slog bomben till. Jag har bara legat i soffan och mått precis som jag förtjänar:-) Ligger här än och nu börjar jag åtminstone kunna stå upp haha.. Här äntligen fått i mig lite frukost iallafall:-)

Nu ska jag ligga kvar här i nåra timmar till sen vara med johanna lovisa och erika å bara prata om igår och det kan ju ta sin tid så det blir en mysig kväll :-)
(1 MÅNAD KVAR TILL MIN 18ÅRSDAG!!)

puss 2 U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0