What is left?

Somnade lika sent som vanligt igår och det var lika jobbigt som vanligt att gå upp imorse. Men kom upp och hade en tråkig träning och sen stannade jag i skolan till 2 och gjorde verkligen ingenting, bara satt och prata, vilket var jävligt kul men nu måste jag sitta med religionen halva kvällen och ångesten till att jag aldrig börjar med den istället. Suuck!

Skönt att veta att jag slipper gå ut mer idag åtminstone :) Om jag inte ska köra lite bil med mor!
Dessutom fick jag en födelsedagspresent av emma idag, jättegullig! och o så glad jag blev :)


Jag fick ett nytt gosedjur för hon tycker min gustafkanin är för "trött" haha.. INTE okej emma ;) men tack:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0