You amaze me

Nu är jag nere på jorden igen. Har pillat klart på min mössa haha:)

Ska börja plugga lite för jag gjorde ingeeenting i skolan idag vilket var dumt.. men om 3-4 timmar kommer världens bästa tjejer hit och äter tårta pizza kakor och popcooorn så har lite att tagga inför!!:)

Har dessutom världens knäppaste vänner. Fick presenter i skolan idag helt oväntat, blev så glad! Hahaha och jag fick en nyckelring med en gris, och om man trycker på grisen så kommer det ut "bajs" i baken på han. Och så fick jag en grym skylt man ska hänga på dörren också, haha "gått till krogen" stod det på :) Taaack!! <3


Förresten köpte jag converse skorna idag. Mycket tveksamt beslut men ville så gärna ha dom. Men så ringer sofie precis och säger att hon kan köpa typ minst 2 par converse åt mig när hon åker till bangkok i april!! Så jävla bra, så dom skorna jag köpte idag ska lämnas tillbaka på måndag heheh:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0