Meet me halfway

heeeej
har haft en bra och rolig dag. lekte lekar med min klass och 2orna på träningen imorse och har haft det gött i skolan. började se en film på religionen (sjukt nog en bra film) som vi inte fick se klart så jag längtar till nästa torsdag:)
 Och ikväll på tal om bra film så är det sveriges värsta bilförare:D:D däremot slutar min träning 20.30 och jag måste åka buss hem och programmet är slut 21.00 buhuh.. ska kolla om de går repris senare haha:)

och idag köpte jag skor! det blev klackskorna men vet ej om dom stannar i mitt hus. ska glo lite på dom nåra dar först:) sen köpte jag 2 semlor till mig och mamma som skall ätas inom kort! Orkar inte hålla mig till semeldagen :)

Här är pärlorna!


Går förresten i världens snällaste klass :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0