Nykteristen

Haahaaa. jag är rolig!
jag frågade hannah om hon hade hittat på mitt bankkort hemma hos sig eftersom vi var där i lördags, tyvärr hade hon inte det så hon skulle höra av sig om hon gjorde det.
Då nån minut senare skriver jacob och säger att det är han som har det och hela mitt huvud bara vaknar till och jag får tillbaka bilderna från etage då jag gav det till han för han hade plånbok och jag inte ville ha det i handen haha!!

Jättepinsamt att jag glömt det men underbart att man fick tillbaka kortet utan problem haha:)
jag som var till polisen och allt idag till och med.... haha kul!

ajaa slutet gott allting gott!! träningen var kul men bilkörandet gick åt skoga! Men var bara 4dje gången så man får väl va dålig än.. :) nu ska jag äta ägg. är inne i en äggperiod, har ätit typ 3-4 ägg om dan denna vecka. Mums
haaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0