*

Home sweet home! Efter en rolig träning med a och en skön dusch sitter jag här med en precis uppäten daimchoklad kaka och ska äta lite mat. Har börjat lite smått med religionen och hoppas det flyter på under kvällen, men har mirakulöst sovmorgon imorgon som jag fick veta precis så det passade pörfa!! :)

Och nu ska jag berätta för er!! Jag körde bil för första gången idag, haha :-D Och ja, svårt kul svårt säger jag bara. Så mycket att tänka på ibland, men det sitter nog om nåra körningar :) hoppas jag haha. Mor och jag höll oss hyfsat sams men får se hur länge det håller i sig..!:)

Idag köpte vi en ny telefon också, våran gamla har efter 11 år sagt upp sig och gått i graven. Så nu efter 3 veckors tid har vi hemtelefon igen haha :) drygt börja svara i den igen. verkligen jätte:)


Har sagt det förut och säger det igen
haaatar djurgården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0