Don't let a good thing die

Det blev varken bilkörning eller teori idag:( Ella blev magsjuk inatt igen vilket jag tycker känns omöjligt men den är väl fortfarande ute efter mig.. Nu sitter jag och lyssnar på musik med tända ljus och har precis hängt ut lite av sofies kläder som aldrig kommer till användning utan istället bara tar plats och jag försöker snygga till mitt rum som återigen är stökigt. Surpriseee!:)

Och eftersom det är alla hjärtans dag idag köpte jag till mamma, rosor och hennes favoritchoklad. Själv fick jag en fin tekopp, men mamma gav den lite ironiskt till mitt mjölkdrickande på kvällarna haha:) Tack iallafall<3
Imorgon är det skola igen, första dagen på 5-6 dagar för mig. 2 inlämningar denna vecka, en imorgon och ingen är påbörjad. Kul :) Antingen blire nattjobb inatt eller råplugg imorgon. Dessutom ligger jag efter med 2 prov - ååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

MEN! studenten äger rum om 3 månader 3 veckor och 6 dagar, om jag räknade rätt nu? men, ni fattar vart jag vill komma = DET ÄR INTE LÅNGT KVAR!!!!!:D
Woho:)

nu ska jag iallafall börja med en av läxorna
Laaater
<3

Och världens personligaste mms fick jag idag. Johanna gjorde ett på egen hand istället för att skicka nallebjörnsbilder som jag. haha :) Mest för att hon inte hade så mycket till val men, jag kände mig speciell hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0